Slepé očičko :-(

22.05.2013 10:55

Včera ráno jsem zjistila, že Želvička má bílé očičko :-(

 

Protože mám do toho ještě nemocné dítko, vyslala jsem k veterináři přítele. Ten se vrátil s tím, že se na ni doktor jen podíval, řekl, že je to slepé a že máme hlídat, aby to nečervenalo, nebo se nezvětšovalo, pak by muselo operativně ven. Samozřejmě jsem to prokonzultovala s mými morčecími přáteli na netu a ti považovali postup pana doktora za trochu laxní, měl mu tam prý něco kápnout, očko pořádně vyšetřit, možná by šlo ještě zachránit a hlavně zkontrolovat, zda to nemá třeba od přerostlých stoliček.

Ráno jsem tedy vyrazila k jinému veterináři, ten naznal, že od stoliček to určitě není, že to skutečně jako už téměř slepé vypadá a ukázal mi, že se něco podobného stane zřejmě i druhému očku :-( První doktor říkal, že jde o vadu genetickou (možná proto nikdy neměla mláďátka, zřejmě je v tom zverimexu totálně přešlechtili) a že by taky ani mít neměla, protože by pravděpodobně dopadla stejně. Příčina - neznámá :-( mám výčitky, že jsem něco zanedbala, před pár týdny ji z těch očiček trochu teklo, jen jsem to ale očistila, myslela jsem, že je to následek pylin a prachu po čištění ubikace...

Druhý doktor mě uklidnil, že ji to nijak nebolí, vidí teď rozmazaně stíny a světla asi jako člověk pod vodou a pokud se to nějak skutečně nezvětší apod., nemusíme se bát. Dal mě ale kapky, abych ji je 2x denně kapala do obou očiček (Maxitrol) a uvidíme...Želvička vypadá spokojeně, že ji nic netrápí, tak snad se to buď zlepší a nebo to zůstane stejné, ale bezbolestné :-(